söndag 12 februari 2012

Vi har haft det toppen i Luleå. Vi shoppade på Storheden på fredagen, checkade in och gick ut och åt. Köpte med oss en massa godis fast vi var så mätta så det mesta fick följa med hem igen =). Jag tog ett bad, sedan såg vi TV tills vi ble trötta (ganska tidigt när man har 3barn + började tidigt på jobbet). Sov gott, låg och drog oss lite och sedan var det dags för frukost. Efter det var det dags att göra stan. Jag shoppade bl.a. 2 tröjor & 2 par sockar på POP för en dryg hundring, tack vare bonuschecken. Vi köpte ett halsband + matchande örhängen i silver till E (present). Gjorde en del fina fynd till A - 2 par byxor, 2 tröjor, 1 mössa och han var nöjd med allt =) W fick 2 playmobil brandmän då han tappat bort sin brandgubbe + lite smått och gott till W & E från Toys are us. Jag köpte en svart kofta & en blå/vit smalrandig tunika + en väska. Var ute efter skor men det blev aldrig av, får kolla i stan istället. Ja och så köpte vi en urfin randig glascylinder till snittblommor, vita krukor och blommor till köket, vilket ledde till att alla krukväxter fått ny jord (skönt). På lagerhaus fyndade jag en massa servetter och en fin fleecefilt med ugglor. Vi får se om jag får tummen ur att fota ngn. dag men inte just nu. Jag ska hjälpa Ebba att kamma ur håret och sedan ska jag gråta framför reprisen av Sofias änglar...

Inga kommentarer: