tisdag 20 mars 2012

Gårdagkvällen

eller så heter det nog inte men strunt samma, den blev inte mycket till kväll. Mellan kl.20 - någon gång efter midnatt låg W och vred sig, grinade och småluggades (han brukar pilla i mitt hår men inte igår). Han hade ont och troligen var det ett öra som spökade för det var lite geggigt i det imorse. Vi får se hur den här kvällen/natten blir - förhoppningsvis bättre. På dagarna orkar han inte mycket mer än att se samma filmer om och om igen, spela lite boll och bygga LEGO. Detta gör ju att dagarna går såå låångsamt och dessutom gör jag inte mycket annat än det nödvändiga + att jag dricker kaffe och äter onödiga godsaker som jag hittar i burkar och skåp. Jag får skärpa mig på den fronten, utmanar mig själv och lovar att jag inte ska äta ngt. onyttigt på hela dagen imorgon och MAX 3 koppar kaffe så slipper jag torka ut mig själv =). Avrapportering sker här på bloggen i morgon kväll. För övrigt jobbar vi på ngt. roligt men det var ju det där med att har man sagt A får man säga B och därför håller jag styr på fingrarna så jag inte slinter på tangenterna. Tids nog får ni veta allt och jag längtar sjukt mycket och ser fram emot det med allt vad det innebär =). Nu är det bäst att jag hinkar i mig mer kaffe så jag tröttnar och sedan ska jag lägga mig och läsa en tidning. Har bara hört en hostattack hittills...

Inga kommentarer: