fredag 27 april 2012

Energi...

har legat lite på latsidan men kvällens sol gav mig en liten kick. Imorgon ska allt skrotvirke bäras till framsidan och så ska jag försöka övertyga gubben att vi ska lasta det på släpen så vi slipper se det. Sedan ska jag ta fram lite krukor och plantera några penséer för att få lite fägring i alla fall. Den 1 maj brukar ju vara stora kratta- och rensa i rabatten dagen men i år blir det stora-hjälpa-Maria- och-barnen-att-flytta dagen. Eller troligtvis hänger jag och W själva här hemma, ingen av oss två är ju till någon hjälp om vi följer med. Så kanske hinner vi kratta ngn liten kvadratmeter på gården =). Sedan ska jag ju ta bort en bit av en rabatt och göra om lite, det riktigt kliar i fingrarna. Jag hinner väl iofs kanske lite på Valborgs också då jag har öppning!

Inga kommentarer: