tisdag 1 maj 2012

1 MAJ!!!

Välkommen underbara vårmånad. Månaden då Albin blir hela 12 år =). Valborgsmässoafton innebar ett fantastiskt underbart roligt besked, som ni kommer att få ta del av också. Men kvällen kunde varit roligare då jag fick sån där vidrig dunderhuvudvärk igen. Jag la i säng Wille först och sedan mig själv =(. L & E gick till några av grannarna och grillade korv och surrade och hade det mysigt och Albin spelade XBOX och hostade. Men vadå det kommer ju fler valborgsmässoaftnar.

Jag har tagit en promenad i aftonsolen och hängt ut en tvätt. Det blåser ju så jag hoppas på att kunna ta in den om en timme. När man är ledig så här mitt i veckan så känns det som att det är helg och typ söndag imorgon, men det är ju onsdag och lite kvar av jobbveckan. Hips vips så är det snart kortvecka igen. Tiden går fort nu...

Inga kommentarer: