måndag 21 maj 2012

Mycket nu...

i min yrkesroll som förskollärare har jag haft de utvecklingssamtal som jag ska ha. I min roll som förälder är det nu "bara" Willes samtal kvar och det blir på måndag nästa vecka. Förutom detta är det en avslutning för de 5åringar som slutar på "min" förskola nu i veckan. Nästa vecka är det "sommarfest" för alla barn och föräldrar på mitt jobb. Kvällen efter det är det avslutning på fritids och Ebba ska showa, väntar bara in när det ska vara avslutning på Willes förskola också... sedan kommer finalen skolavslutningen. Pust och stön! Jobbar en vecka efter skolorna slutat sedan är det återhämtning nästintill heeela sommaren.

Albin fyller 12 år idag och de har gjort ny klassindelning (vilken han inte är helt nöjd med) för nu kommer eleverna från stackgrönnan med i bilden och så börjar han ju i högstadiet -shit pommes frites! Ebba flyttar från Auraskolan till Örjanskolan till hösten och avancerar till årskurs 3. Sedan är det lite annat på gång också, men det kommer längre fram. Nu är det bara att ta fram energireserven och köra slut på den de här sista veckorna ...

Inga kommentarer: