söndag 17 juni 2012

Bygget är klart. Ni ser också vilken skötbädd det blev, svart med vita moln. Jag var ju tvungen att lägga dit den nu när jag skulle fota, den är fortfarande inplastad och jag har inte tänkt ställa i ordning allt ännu, jag lovar. Däremot är jag av den åsikten att det finns ingen anledning med att vänta med alla inköp till sista månaden. För det första vet jag ju aldrig hur jag mår och vad jag orkar då, dessutom är det ju december och då läggs ju tiden och energin på annat. Sedan känns det inte lika dyrt om man sprider på utgifterna lite även om man lika gärna kan spara och köpa allt i ett svep. Det är ju också roligt att titta på inspirationsbilder på bloggar & hemsidor, jämföra priser och fundera och klura. det här lilla rummet får bli ett krypin till bebben tills det är dags att ta det stora steget in i eget rum. Väggarna är helvita nu men en väggdekoration ska få komma upp här inne och det lutar åt denna...

tycker den var så söt och den kan få pryda ena långväggen i rummet. Några runda gröna mattor till och ngn hylla så blir det perfekt. Undrar om IKEAs små runda mattor fortfarande fäller tre ton ludd eller om man törs köpa deras.

Inga kommentarer: