tisdag 19 juni 2012


BM –lista

Besök 1: 19/6 vecka 11
 Vikt : + 3kg           Blodtryck:117/84

 Hb: 139                       Blodsocker: 5,3

Viktuppgången räknar jag från när jag plussade trots att jag om jag ska vara helt ärligt hade gått upp en del redan då. Det är inte så att jag äter konstant men jag är betydligt mer tillåtande mot mig själv under graviditeterna. Jag har ju förmånen att alltid gå ner mina kilon och för mig fungerar framförallt amningen som en portabel fettsugare =). Blodtrycket var högt för att vara mitt så vi tänkte kolla det igen, fast det glömdes bort. Nåja lite semester ska nog göra susen...Nästa steg blir RUL ngn gång i mitten/början på augusti (numera väntar man längre med det för att kunna se ännu mer och ännu bättre) och sedan blir det inget besök hos barnmorskan förrän i vecka 24 - det är ju evigheter tills dess...

Inga kommentarer: