fredag 20 juli 2012

Barnkläder............

jag har fortfarande inte rensat ur garderoberna, bara ögnat igenom och kollat lite. W har en del plagg som kan läggas ut på Tradera faktiskt t.ex. en del MeandI. Jag måste bara ta tag i det, övrigt tror jag att jag skänker bort. Det är ju så tragiskt faktiskt att det är läge att börja tänka på höst och så småningom vinter. I år är nog första året som jag ju faktiskt lääängtar till vintern. Nåväl, jag har insett att med så småningom 4 barn så kanske jag måste minska lite på de dyraste märkesklädesinköpen. Som det har varit så har ju W fått nästan allt från Po.p och även E en hel del, det kommer ekonomin inte att hålla för när min lön krymper. Jag har gjort en gigantisk beställning från HM alldeles nyss med de eventuella klädbristerna i färskt minne.

A fick 6 par strumpor, röda chinos, gula chinos, 3 par fingervantar, en grön/blå randig tröja och en blå/marin farfarströja.
W fick en likadan blå/marin randig tröja som A (han behöver faktiskt inte så mycket)
E fick sockar, trosor, 1 par turkosa "jeans", 1 t-shirt, 1 svart kofta, 1 par svarta tights, en vit/svart randig långärmad tunika/klänning, 3 par fingervantar
Jag slog till på:



allt från mammaavdelningen...

Inga kommentarer: