måndag 9 juli 2012

Jobb och jobb...

det är iofs kanonbra att L får jobba en massa övertid på en arbetsplats där det lönar sig. Särskilt då det nalkas både bilbyte och ev. ett annat lite större renoveringsprojekt här hemma. Tråkigt för mig bara, tills det betalar sig då gnäller jag inte. Nåja, vi roar oss så gott det går här hemma. Idag har Ebba lekt med en kompis och W och jag har lekt badstrand här hemma, han har badat i poolen och så har vi festat på nektariner och vattenmelon. Själv har jag mest flåsat i skuggan.

Spjälsängen har anlänt idag också så nu är minirummet överbelamrat med wallies som borde få komma upp, en säng och ett skötbord, en vägglampa som borde monteras, fem söta ugglor, en babysitter osv. Spjälsängen ska ju inte vara där inne sedan men tills det är dags får den vara där. Jag måste nog ställa iordning lite ändå annars får jag kramp eller något. Jag skulle behöva rensa ur barnens garderober lite oxå - fast jag vet inte vad jag ska göra med allt. Sälja eller skänka? Hm, väntar till en dag med sämre väder.

Inga kommentarer: