torsdag 12 juli 2012

Klick

En ursöt fotoram med plats för en bild/månad + ett hand eller fotavtryck, allt medföljer i paketet.

Vitt is da shit =). Äntligen  (efter lite pepp) har jag investerat i ett vitt överkast

Morgonrock till mig. Perfekt när man vill hämta in tidningen men inte orkat klä sig

 Ett "startpaket" till bebben. Det är träd, ekorrar och små söta flugsvampar på. Innehåller 2 omlottbody´s, en omlottröja, 2 par byxor, en mössa, tossor och en filt (i lite olika utföranden) - men den här bilden var sötare än den med "bara" kläderna på. Jag tog dock storlek 68 då jag har rätt mycket i minsta storleken sedan tidigare och i min släkt köper alla som köper klädpresenter storlek 62 ;P
ett sådant här påslakanset ingick i rabatterbjudandet och så fick man köpa ett till för 79:-. Det kommer att bli så romantiskt ha ha.

Alla bilder från Ellos.se

Inga kommentarer: