måndag 23 juli 2012

Skötväska...

åh, vad jag våndas över alla dessa små och stora beslut. jag har en gammal skötväska som fortfarande funkar. Dock är den rätt solblekt och så stängs den med kardborre upptill, inte optimalt. Det är en äldre Skip Hop modell. Jag har sneglat på Skip Hops väskor i modellen studio ett bra tag nu. de har ju dels en helsvart, det funkar ju alltid

och så hittade jag den här färgen nedsatt med 400:- (det är ju rätt mycket)
vi kommer ju att ha en svart vagn så kanske den mönstrade blir lite roligare ändå. Googlade runt lite och det finns ju t.o.m. videos på youtube om vad kvinnor packar i de olika facken på sina skötväskor och vilka modeller de har, och hur mycket som ryms och hur fantastiskt nöjda de är=). Lite skojigt faktiskt, det kanske vore ngt ? Ett videoblogginlägg - om jag kan vara ur bild och ngn annan prata ;P

Inga kommentarer: