lördag 4 augusti 2012

2 av 3 barn

har sovit hos faster. Detta innebär att det bara blir liten som ska följa med mamma till stan och shoppa. Det är iofs ganska bra för då slipper jag undan en del av "vill ha" tjatet och kommer förhoppningsvis bara hem med nödvändigheter. Det jag letar efter är bl.a strumpor till de stora, gympakläder till A & E, ploppar till Ebbas örhängen, en tuja m. belysning till farstutrappen (mina lysande fejkbuxbomsklot har bleknat och är inte gröna längre) och så har jag faktiskt tänkt kolla in Asplunds vinterutbud och kanske t.om. köpa ngt REDAN =) . Jag vet med 100% säkerhet att E behöver täckbyxor och W kommer att behöva en ny overall - den var vääldigt lagom den han hade förra säsongen. Eventuellt behöver ngn av de stora ny jacka oxå...Nåväl ni får väl se ikväll på bloggen vad det blev för kap =)

Inga kommentarer: