måndag 17 september 2012

Är numera medlem

i svenska tvillingklubben och har idag fått hem en välfylld tvillinginfo pärm och en DVD film. Medlemskortet berättigar också till DUO-rabatt om du köper två likvärdiga produkter t.ex. 2 åkpåsar, 2 overaller osv. på vissa barnbutiker i Sverige, här i Skellefteå gäller det på Barnens Hus.

Nu ska jag gå och sätta upp väggordet i sovhörnan och sedan ska jag lägga mig och lusläsa pärmen. Jag är nästan lika besatt av att läsa ALLT om tvillinggraviditeter och tillvaron med tvillingar som man var av att läsa ALLT om graviditet när man väntade första barnet. Jag har ju sovmorgon imorgon, går in i ny graviditetsvecka, tid för TUL (tillväxtultraljud) kl. 11 och sedan blir det ju en vända på stan efteråt så det är bäst att jag vilar upp mig inför det =). Magbild och tillväxtinfo kommer imorgon...

Inga kommentarer: