söndag 7 oktober 2012

Lite av varje...

börjar med att visa lite halvtaskiga mobilbilder på mina klädbytardagsfynd...

Stl. 62: 4 randiga långärmade body´s, en mönstrad kortärmad body, grå byxor, svarta byxor, en liten vit kofta m. bruna kantband (har en likadan hemma) och en grönrandig pyjamas eller vad man vill m. kort ärm, korta ben och texten "Liten men tuff"..


Stl 68: brun/vit randig sovpåse, 2 likadana randiga långärmade body´s, ett par svarta byxor och uppe i höger hörn ser man en jättefin mönstrad jumpsuit...

Stl 74: 2 randiga body´s, en grå body & en grön body från Po.p m. polisbil på. Den svarta Kizz body´n är i stl. 80 liksom huvtröjan från P.op. Den vit/blå randiga pyjamasen är i stl. 74..

Allting är i riktigt fint skick och totalsumman för allt blev typ. 285:-. det är ju inget att orda om. Det känns sjukt att köpa stl. 74 men å andra sidan så är det ju bra att ha lite i gömmorna. Måste införskaffa lite byxor i 74 och lite t-shirts och fler tröjor också =). Nästa klädbytardag har ju grabbarna kommit så då lär jag inte åka dit om inte de sover bra så L kan gå med dem i vagnen utanför eller så, vi får se.

Jag borde ta itu med BB-väskpackande också, enligt de sidor och forum jag läser på så ska man göra det i vecka 25 när man väntar fler än en, jag närmar mig ju vecka 28 så till veckan kanske.

Inga kommentarer: