torsdag 15 november 2012

Ha ha ha...

jag har suttit och kollat runt lite på nätet efter tips på vad man kan trycka för roliga texter på tvillingbodysar. jag tänkte att grabbarna skulle få vara själva på BB fotot och då kunde det vara kul med lite udda body´s. Några av förslagen jag hittade var:





eller helt enkelt namn, vi får se. Men vilket som så beställer jag dem via nätet och väljer typsnitt osv. själv.

Det fanns en del roliga ideer på pappatröjor också så jag tror jag ska göra en t-shirt till L och packa ner i BBväskan, så blir den en present när de är födda och man har duschat och så...


för övrigt är det dags för BM imorgon bitti. Ska bli spännande att få ett nytt sf-mått, har sett de som haft uppemot 47cm mot slutet av graviditeten på div. tvillingforum ;P

Inga kommentarer: