onsdag 21 november 2012

Julklappar!

Nu händer det grejer på julklappsfronten - SKÖNT! Ebbas & Willes är 100% klara, väntar in leveranserna och sedan är det bara att slå in dem =). Abbes är klara så när som på 2 prylar som jag ska införskaffa efter TUL på måndag. När det kommer till de vuxna så är det lite presentkort som ska införskaffas, de ordnar vi nog till helgen - sedan är vi klara, jihoo!!

Jag har velat om vad jag ska köpa till gubben, han svarar ju bara ingenting när man frågar. Skinnhandskar fick han till farsdag så det får bli ett säkert kort, parfym och nya kalsonger/strumpor, det har ju jag glädje av också. Dessutom unnar han sig aldrig sådant. Köper nog detta på måndag också om jag orkar. Jag har så dålig koll på alla dessa dofter så jag måste nog ha hjälp av en expedit. Var har de bäst koll tro?

Inga kommentarer: