måndag 12 november 2012

Willes rum...

när man tittar rakt in genom hans dörr ser man detta
 

 
 lite åt höger
helt om...=) dessa bilder tog jag när jag städat det värsta. Nu är pusslen i garderoben och ett fack i hyllan tomt (inför jul) . Lampan vars sladd ringlar sig ner ska upp vid sängen, på den blå väggen. En del av det som står på golvet vid sängen ska ut i garaget också, för vidare frakt till tippen, en trasig bil bl.a - men jag har ställt det på köksbordet och så bär jag ut dem senare, nu är jag trött och orkar inte mer på ett tag. Den observante ser att W har julgardiner uppe, men det är också en del i min vision lite i taget så hinner man i tid innan advent.  Den firman vi beställde walliesarna ifrån var så strulig så vi avbokade dem. Kanske får han en till affisch och så köper vi riktiga ramar till dem istället. Det här med spiderman är jag väl egentligen inte så förtjust i men även Albin hade en sådan fas minns jag och det går ju över =). Jag får lära mig att gilla actionfigurer antar jag för de kommer ju fler småkillar =)

Inga kommentarer: