onsdag 23 januari 2013

Fyndat!

Den enda butiken i vår stad som säljer riktigt bra barnytterplagg har nu tyvärr stängt ner sin verksamhet. De har haft dunderutförsäljning i några dagar med 70% rabatt på allt. Givetvis har gubben jour så varken han eller jag har tagit oss dit. Hade en bekant som var in och tittade åt mig, men självklart var ju det mesta rensat (ytterplagg o.dyl.). Då gjorde jag en reabeställning på nätet istället till Milo & Max inför nästa vinter (det fanns tyvärr inget kvar i willes storlek som jag var sugen på, kanske han får en pop overall nästa vinter). Grabbarna får i alla fall varsin sådan här vinteroverall från Reima m. värmedyna i rumpan osv. Nästa vinter kommer de ju att börja gå och ha mer glädje av att vara ute och sitta i snön osv. så det kändes som att de behöver ngt. rejälare.

varje årstidsskifte kommer ju att innebära en hel massa nya ytterplagg och skor så allt jag kan fynda känns super bra =) vill ju inte tumma på kvaliteten heller.

Inga kommentarer: