tisdag 12 februari 2013

Nu kör jag..

Fullt ut, allt eller inget osv. Har kört igång med 45minuters promenad med barnvagnen . Tempot blir lägre men å andra sidan får jag ju jobba med att skjuta tyngden framför mig. Kombinerade med några få styrkeövningar hemma. Måste införskaffa lämpliga hantlar bara,  tror på flera olika beroende på vilken muskel som ska tränas.  Jag har även beställt Olga Rönnbergs bok som kommer ut den 26:e. Jag vet att det är viktigt att hjälpa magmusklerna att återhämta sig och att träna på rätt sätt. Hennes program hoppar jag på direkt boken dimper ner i postlåda.  Gram till dess är det promenader med vagn ti-to. Utan vagn fr & sö-må. Vila på lördagar. Lite arm & benövningar också (måste kolla in lite tips på youtube bara, kan inte så många) Denna kropp ska få tillbaka formen och ännu mer:-). Avslutar med att meddela att jag skött kosten och låtit bli semlorna idag. Så gott tycker jag inte att det är och ska jag "synda" ska det vara jävligt gott :-). Smackar dit sista magbilden med twinsen (tagen i slutet av december) & två före bilder inför träningen tagen 14 dagar efter förlossningen.  Dvs. 18/1. Nu är jag på G.

2 kommentarer:

Camilla 32 år & blivande 10 barnsmamma sa...

Härligt..

Tycker du har fin mage redan hehe
Jag har då nte så fin som du..ler..

får ta det efter denna..
Nu äter jag bättre så länge så får vi se hur det går..

Olga har jag inte fått nån hjälp av fast jag betalat nästan 1000 kronor..
Så nu ger jag up henne och kör själv..
Boken ska jag köpa man får nog mer hjälp där än på hennes sida..

mvh camilla

Johanna sa...

Haha du är snäll du Camilla ;)Jaså det är dålig feedback. Bra att veta för jag var faktiskt sugen på hennes ptonline tjänst. Tror dock som du att boken kan vara nog så bra...