lördag 16 mars 2013

Dop!

Dagen gick bra. Pojkarna skötte sig utmärkt.  Tina sjöng "Två små underverk" så ögon tårades. Texten är så fin och hon sjöng så vackert. Tårtorna var "magiska" - vackra och goda och jag tror buffén gick hem också. Jag hade överdrivit som vanligt och ändå var jag rädd att det inte skulle räcka. Tusen tack till alla som var där med oss och gjorde dagen så fin. Tackar å pojkarnas vägnar för alla fantastiska gåvor och för all hjälp med disk och städ efteråt. Lite bilder på några av gåvorna, jag tror inte jag fått med riktigt allt och en del ligger i magarna på elefanterna.  Ett fint bidrag till kommande bilstolsbyte t.ex..
Själv är jag laddad för kommande barndop av småkusiner till mina barn. Jag vet precis vad jag ska hitta på och längtar efter att få skämma bort tillbaka.

Inga kommentarer: