torsdag 7 mars 2013

Premiär

Besöket på Ica MAXI med båda grabbarna skedde idag och det gick bra.  Fast det är ju omöjligt att klara av ensam. Jag var på en ur personalen om att de måste skaffa tvilling/syskon kundvagnar. Tydligen kommer det en anslagstavla snart där man kommer att kunna skriva tips och förfrågningar till ledningen.  Vi fick ta två kundvagnar med bebisinsats istället.

Jag var in en sväng på Barnens Hus. Jag är på jakt efter någon sorts nappar som duger till grabbarna. Både MAMs och Esskas får de kväljningar av. Då de får ersättning ur Avents flaskor som har rund napp tänkte jag att en liknande sugnapp skulle passa. Men helt seriöst så finns det ju typ inget på den där affären.  Jag misstänker att Maxi har bättre utbud men jag var ju inte så smart att jag tittade efter det därinne. Skyller lite på byggröran där inne också. Just på kvällarna skulle det vara en tröst.  När man vet att de är mätta och bara behöver komma till ro och även när man om några månader vill få dem att börja sova över något nattmål. Nåväl jag får leta vidare eller så har vi kanske något ärende till stan i helgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att titta in hos en annan tvillingmamma! :)

Johanna sa...

Gellabella: Detsamma :-). Har kikat lite hos dig med.