söndag 28 april 2013

Håll tummarna..

Wille är ganska snuvig, lite hostig och en liiiten aning varm men hyfsat pigg. Jag har lite känningar i halsen och när de små skulle sova så var dels Milo lite gnällig (det händer aldrig, ta i trä) och jag tyckte att han var en aning varm han också. Även Max somnade som en klubbad, han brukar vara lättlagd på dagarna, men motsträvig på kvällen.

Jag vet ju att de också ska bygga upp sitt immunförsvar osv. men jag hoppas innerligt att de inte blir sjuka, inte jag heller för den delen - jag har ju ett viktigt bebisbesök inbokat på onsdag och det skiter sig ju om vi är sjuka så håll tummarna är ni snälla.

Dessutom har ju L två eftermiddagar, två nätter och ett vändskift den här veckan och det kan bli tufft om de blir sjuka och sover dåligt.

Inga kommentarer: