torsdag 13 juni 2013

Ibland

kan det vara bra att bli väckt tidigt på morgnarna. Idag var det nämligen reastart på Polarn och pyret. Mitt favoritbarnklädesmärke alla gånger. Jag klickade hem huvjackorna till Wille och varsin orange T-shirt till Wille, Milo och Max. Tog stl. 80 till grabbarna så jag tänker att de passar i höst och orange är ju en underbar höstfärg. de storlekar jag letar brukar alltid ta slut fort, konstigt nog, så jag är så nöjd. Huvjackorna är kanon till W på hösten & vintern på väg till förskolan och sedan bara ner med dragkedjan och fram med t-shirten när han leker inne. Han är ju så varmlivad den pojken =). Förövrigt så laddar jag för en stooor pop-beställning till hösten, Jag har sålt av en del urvuxet och varenda slant har jag lagt på hög för att kunna frossa när alla höstnyheter kommer. Dessutom funderar jag på om inte Wille ska få en pop overall i år. Alla mina barn har haft deras vinetroveraller som små, men inte som stora. Dags att prova kanske?
 


Inga kommentarer: