tisdag 30 juli 2013

Nya tag!

Snart är semestervilan över och rutinerna börjar återkomma. L jobbar redan på måndag och då ska jag ta krafttag igen.  Jag är nöjd över att ha lyckats hålla mig på mina 66 kg trots för mycket godsaker, enbart promenader och ganska slöa sådana och i princip noll styrketräning. Men då styrketräning är nyckeln till bra förbränning och en starkare gladare mamma ska även den återupptas:-). Numera har jag ju även en crosstrainer som ska få jobba nästa vecka då L har jour och jag måste vara nära hemmet om det skulle gå ett larm. Ge mig pepp och en spark i baken för nu är det strama linjen som gäller igen. Minst 6 kg till ska bort :-)

Betänk dock att jag vägde  88, 7 på sista vägningen hos Bm varav då 6, 8 kg var ren bebis vikt. Kroppen är fantastisk.  Önskar dock att jag hade mer tid till träning utanför hemmet. Men den tiden kommer ju tids nog;-)

Inga kommentarer: