lördag 17 augusti 2013

Jag är ju lite konstig

Men jag har suttit och lagt till julklappar på en shoppinglista på en nätbutik idag. Jag ska klicka hem de första klapparna imorgon eller på måndag. Det finns två anledningar till det. Dels för att jag tycker att det är kul och för att sprida kostnaderna lite. Jag sparar ju samtidigt till nästa sommars utlandsresa. Jag skulle ju kunna lägga pengarna på hög och göra en jättebeställning i december men jag vill ju välja med omsorg. Det ska ju vara roligt och inte onödigt och bli använt och om möjligt gärna snyggt också ha ha. Ni får väl veta vad det blir sen om ni vill.

Den här första laddningen blir till Max och Milo och tja det drar iväg. Vi ska ju inte köpa så mycket i år (ha ha inte min starka sida och med 5 kids lär högarna bli groteska), fast de fyller ju dessutom år i början på januari.  Närmare bestämt 11 dagar efter jul så det är ju lika bra att köpa extra mycket och så får en del bli 1års presenter sen. Känns svårt att dela upp det men de får väl hälften var och förhoppningsvis blir de proffs på att dela med sig sen. Förresten är man för stor för sådana där popup djur när man är 1?

Inga kommentarer: