måndag 19 augusti 2013

Jul igen. ..

Gjorde den där beställningen idag. Jag har ju massor kvar men det är skönt att ha börjat.  Tvillingarna behöver inte mer än det här från oss egentligen,  sen om jag kan låta bli lär ju visa sig. De har ju morföräldrar och dubbla uppsättningar farföräldrar:-).  Mormorn ska iallafall köpa lekhjälmar och en till babypulka till dem då de troligen börjar gå i vinter. Hjälmarna får så småningom även följa med till förskolan.

Jag beställde iallafall ett pussel med typ fem bitar med ljud och bild i formen s.a.s från fisher price. En lek och lär valp från fisher price. Nicke Nyfikens godnattbok. Pingu badbok och en leksaksmobil med diverse ljus och ljud till grabbarna.

Till W blev det just nu endast ett sådant där spika mönster set från jabadabadoo. Det passar honom som handen i handsken.  Har flera saker på lut där men tyvärr var några grejer tillfälligt slut. Ni får veta vad det blir mer senare. De stora får färre men dyrare saker och det kommer jag också till senare men jag är glad att jag är på G. Jag ska nog köpa bort lite ettårspresenter också framöver.

Inga kommentarer: