fredag 13 september 2013

Har jag sagt att min man är den bästa?

Det är han, i alla fall i mina ögon ha ha. Jag har varit sugen på ngn form av vitrinskåp på övervåningen länge. Alla de finaste glasen står i vitrinet i allrummet och blir nästintill aldrig använda, möjligen på nyårs. de gånger det dricks alkohol i allrummet så är det på andra fester, dvs.det blandas groggar & drinkar & vin & öl och stereon går på max och det händer väl en gång per år och då vill jag inte använda mina iittalaglas=) ha ha.

Nåväl min man är en handlingarnas man och helt plötsligt var det lilla svarta bordet från köket utburet (det var så litet att stolarna trasslade ihop sig) i garaget och han hade lagt av ett som var på rea på jysk. Nu står det i köket och det blev ju ännu bättre. Nu är bara frågan vad som ska få stå däri. Mina Iittala rödvinsglas.....och.... hm Swedish grace servisen kanske, den står lite inklämd och så måste jag nog köpa ngt mer vackert att ha där. Tur jag fyller år snart ;) vitt vin dricker vi inte men likör t.ex så några småglas från Iittala kanske. får kolla runt lite...

och ssschh säg det inte till någon men nu ryms det faktiskt en julgran här uppe också moahaha

Inga kommentarer: