lördag 20 december 2014

Hobbys..

Det finns lite och ingen tid över till regelbundna hobbys. Med en man som jobbar treskift och ibland extra kan jag inte passa några fasta tider. Bl.a därför yogan fått stryka på foten. Jag mår bra av den, men att köpa ett terminskort a' 10 ggr och missa 4-5 är ju totalt ovärt😐.

Men nu har jag bestämt mig för att ta upp något som jag varit intresserad av sedan jag såg dåvarande 9barnsmamman, numera snart 13barnsmorsan Mirka göra tårtor till sina barns födelsedagar. Det är ju faktiskt den viktigaste dagen för varje barn så lite extra omsorg på fikat kan det vara värt. Jag  börjar försiktigt ha ha    och tänker mig ljusblå tårtor med vita stjärnor och deras namn + en 2:a på. Hoppas jag lyckas. Fyllningar har jag inte bestämt än, finns galet många, men ni får väl se här på bloggen. Först tvillingarnas tårtor sedan blir det Ebbas...

Inga kommentarer: