lördag 7 februari 2015

Förvaring. .

Jag har som sagt hamnat i ngt städil just nu. Varje tillfälle som ges ägnas åt städning och röjning. Jag har tagit fler skåp- & lådor idag. Fortfarande några kvar dock så det blir väl lite pysslande ikväll också.

Om man söker lite på Youtube kan man hitta massvis med videos med städ och organisationstips.  Har fastnat speciellt för en men nu minns jag inte vad hennes Youtube kanal heter. Något med Alexandra  tror jag. Kollade in en badrumsvideo så jag har letat efter stapelbara lådor med öppning på kortsidan.   Hittade inga i plast men däremot i zink. Det funkar också då de ska stå inne i badrumsskåpet. De var även nedsatta. Så istället för huller om buller i div lådor blir det nu 6 sådana här i skåpet. Till bomullspads,  bindor o.dyl, smink osv. Allt småkrafs som man inte vill ska synas men ändå komma åt lätt.

Inga kommentarer: