söndag 1 mars 2015

Sportlov...

Jag har iofs inte sportlov men imorgon är jag ledig. På tisdag öppnar jag och tar ut lite flex så jag går hem efter lunch (L har eftermiddag). På onsdag jobbar jag, L är hemma och går ut natt. På torsdag och fredag när han ändå ska sova är de 3 minsta på sina förskolor och jag jobbar. Det känns bra att de är lediga till torsdag för Wille har feber idag. Milo & Max är snoriga och förkylda. Då hinner de förhoppningsvis bli friska tills dess.

Igår hade jag meandi party. Åh vad mkt fint det finns. Jag köpte faktiskt 2 plagg till mig och varsin t-shirt till smågrabbarna, pirayan till W och utryckningsfordon till tvillingarna. De behöver lite fina t-shirts. Måste bunkra med shorts också för jag hoppas på en varm sommar och lyckad potträning 😉. 

L och jag hann en snabb stadsrunda på fm. Fyllde på med lite basplagg till de stora. Leggings och linnen till Ebba. Tröjor till Albin. Köpte en present till Ebba också. Hon fyller ju 12 den 26:e. Jag har beställt lite kläder till henne som hon ska få i present också.

Det är så tråkigt väder. Blåser mkt. Slaskigt. Inte lockande alls. Istället blir jag sugen på att fixa inne. Jag har bytt gardiner i kök och matrum. Flyttat runt på grejer. Tvillingarna har fått en bokhylla till böckerna de "ärvt" av Wille. Jag skulle vilja köpa en ny matta till deras rum om jag hittar ngn fin. Jag har lagt ut nya mattan i tvrummet och byggt ihop bordet. Nya soffan kommer under veckan. Nu skulle vi bara hittat den ultimata tvbänken och sålt vitrinskåpet och den nuvarande tvbänken.

Inga kommentarer: