torsdag 16 april 2015

Barnvagnar

Idag har jag köpt mitt livs sista barnvagn som förälder. Om jag blir mmormor/farmor ska jag sponsra barnvagnar frikostigt. Vi har idag en Babyjogger city mini double. Fantastiska suffletter,  lätt att fälla ihop och blir mini liten.  Svängbara framhjul. Den har dock vissa nackdelar. Svåråtkomlig varukorg, svårkörd på oplogade vägar (rätt vanligt här i norr) och så går ryggstödet inte att få så att de sitter helt bra upprätt utan då måste de sitta utan stöd (vilket de ju kan men det är skönt med ryggstöd).

Jag beställde en vagn som är utgående. En BRIO twin sitty + en sufflett till. Vi har haft BRIO till både Albin och Ebba och varit helnöjda. Den har ju då det som BJ-N saknar. Förstås.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Hej, varifrån beställde du vagnen?

Johanna sa...

Hej! Jag beställde från Jollyroom. Men den är ju utgående så jag vet inte om de har ngn kvar. Köpbarnvagn.se kanske har?