fredag 22 maj 2015

störigt...

Bloggappen vägrar fungera. Jag som mest bloggar via mobilen. Det är som enkelt och den är alltid med;). Vet inte om det har att göra med att jag bytt mobil eller om det är tillfälligt. Dagarna fortsätter att gå i 110 och det är ju iofs snart semester men jag hinner inte riktigt med att njuta av den vetskapen. Den här veckan hade jag 3 sena kvällar på rad, igår gick jag och Leif omlott och sen jobbar han natt resten av helgen =(. Vi nöter då inte ut varandra iallafall...

Nästa vecka har vi också olika saker bokade 4 av 5 vardagar. helt galet hur det kan bli så fullt upp i maj. Albin & Ebba har iallafall skolavslutningskläder & skor fixade nu. De båda borde klippa sig innan bara. Vi får försöka trycka in 2 frisörbesök också. Det tar nog minst 2 veckors semester att komma ner i varv i år. På måndag däremot har jag faktiskt tagit semester. Max ska till öron, näsa, hals för koll. Både jag & Leif misstänker att den pojken behöver ta bort både polyper och halsmandlar. Han snarkar som en hel karl...sedan har jag också ett uppföljande läkarbesök att göra på måndag. Men först helg...

Inga kommentarer: