fredag 10 juli 2015

Natten till idag

var riktigt usel. först vaknade Wille av en mardröm och hade svårt att somna om. En stund efter kom Max spatserandes. Sedan tokregnade det hela natten så jag hade svårt att somna om. Vid 4.15 kom sedan Ebba upp och klagade över ont i magen. Hå hå ja ja. och Leif ska tilläggas var ju faktiskt på jobbet. Gissar att jag slocknar rätt fort när jag lägger mig ;) 

När Leif kommer hem från jobbet ikväll så har han äntligen semester. I år är första gången på länge som han är ledig i 4 veckor. Det ska bli så skönt. Vi har ju lite småfix på huset (det har man väl iofs alltid) och så ska vi ju på roadtrip till Ullared. Och netflixa en massa avsnitt av Homeland förstås.

Jag kan fortfarande inte lägga in bilder via appen =(. Jag letar efter lite neutrala lugna bäddset till deras rum och har hittat 2 fina iallafall. Men jag avvaktar tills vi kollat in Gekås utbud. Mina päron åker till ikea imorgon och köper hem de vita förvaringslådorna till mig. De är ju lite skrymmande och på så vis spar vi lite plats i vår bil ha ha







Inga kommentarer: