lördag 27 februari 2016

Längtar efter vår =)

Snart är det mars, då börjar våren närma sig på allvar. Så skönt! Jag längtar efter att få börja planera och inreda i uterummet och klura ut hur vi ska ha det på altanen. Jag längtar efter sol och värme. Tunnare ytterplagg och smidigare skor. Att det ska knoppas i trädgården och sen bli grönt och vackert. Kanske jag orkar ta itu med det där stenpartiet i år. Tycker det är svårt att få till det där..

Jag vill komma igång med joggandet igen. Nu har jag kli och ont i halsen och då går det ju inte, sen är det ju oftast för kallt så jag får ingen kontinuitet i det alls just nu=(

Maken jobbar imorgon så då ska jag börja fixa med presenterna till Axels dop nästa helg, min lille brorson. Men nu ska jag drömma om sommar och kolla runt på utemöbler och inspiration till inglasade uterum och soldäck =). Och så borde jag fixa med lite oframkallade foton.... Hoppas ni har en fin lördagkväll.

Inga kommentarer: