fredag 22 januari 2010

Hur kan ngn. som är så liten...



ha en sådan otrolig hårväxt? Vi har klippt W ännu en gång, ngt. kortare nu. Hans hår växer otroligt fort, är jättetjockt och lockar sig. Typiskt killar va´! Själv har jag hår som växer så låångsamt och hänger spikrakt. Dessutom är det så mjukt att det är svårt att få styrsel på ens med de starkaste stylingprodukter...

För övrigt visade vågen på ännu ett minus (62,4 kg) dvs. -1,1 kg sedan sist. Jag är snart i mål!!!

Då kommer nästa utmaning, nämligen att hålla vikten + att träna mer styrka så jag får lite magmuskler och så...
Så här fin blir Ebba i sina nya vårkläder. Skaljackan är dock mycket finare i verkligen, den är mörkt mörkt rosa..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga du!!

Johanna sa...

Jessica: Tack!!Det är otroligt peppande när det faktiskt händer grejer på vågen, jag blir helt klart mindre sugen på läsk & chips -vill inte förstöra mina framsteg liksom...