måndag 24 maj 2010

Barnkläder...

som de flesta vet eller om inte annat insett efter att ha läst härinne så är jag väldigt förtjust i Polarn o. pyrets kläder samt MeandI. Dessa klädesmärken hör ju dock inte till de billigaste på marknaden . Jag kompromissar inte med barnens ytterkläder utan där kör jag P.op alternativt Reima, det lönar sig alltid i längden.

Basplagg däremot som t-shirts, mysbyxor, pyjamas, tröjor och dyl. köper jag ibland av ovanstående märken annars är Lindex min favorit i det avseendet. Mitt senaste köp var två jättesnygga t-shirts till Albin (som han fick i present) och en ursöt sommar-bodysuit/pyjamas till W, grön/vitrandig med korta ärmar och ben och Katten Jansson tryck. Det är dock hemligt, han ska få ha den på födelsedagen så skvallra inte =)

Lindex har just nu -handla för 400kr så får du det fraktfritt- jag får sätta mig och spana ikväll. Albin behöver ngn. mer t-shirt, så även W och Ebba skulle haft ngt. somrigt nattlinne i stället för Albins gamla urvuxna pyjamasar. Sedan behöver alla tre lite fler par strumpor, W i större storlek, de andra för att de snart nött hål på alla sina.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den är superfin! Och billig!! Min W fick den också! :) (katten jansson)

Johanna sa...

Jessica: ja, den är verkligen så fin och i helt rätt kurs=D