lördag 22 maj 2010

Fyndat igen...

ibland lönar det sig att vara en Traderajunkie. Sist jag var på Polarn o. pyret var det ju lite kläder jag hade velat köpa men inte riktigt hade råd med. Nu har jag budat hem strumpbyxor till Ebba (rosa, lila, grönrandiga) och två par muddbyxor till Wille (svarta och blå). Alla plagg för drygt halva priset inkl. frakt. Endast de svarta byxorna var använda ett fåtal ggr, övriga plagg är nya. Strumpbyxorna har redan anlänt (hon har dem på kalaset), Willes byxor är på ingående.

Jag gillar muddarna nertill på byxorna som gör att man kan använda dem lääänge och den ställbara resåren i midjan. Han kommer att bli så fin i dem när vi ska gå på små promenader på kvällarna. I sommar kommer förresten hans kusin Engla 2,5 år från Borlänge hit och hälsar på. Det ska bli så kul, jag saknar min storasyster massor.

Inga kommentarer: