fredag 11 juni 2010

Första misstanken...

stämde, på kvällen det tredje dygnet var tempen 37,1 och sedan som bortblåst, nu har han små små prickar främst på bålen. Det var alltså tredagarsfeber, skönt att veta att det är bortgjort nu i alla fall. Lillskrutten somnade aldrig om riktigt ordentligt efter att Leifs alarm pep imorse (5.30) så han får en powernap nu mellan 08.35-9.00 (jag blev trött på pipandet) sedan blir han väckt av den "elaka mamman" så att han kan vila efter lunch. Mormor kommer över snart och underhåller honom en stund så att jag kan hänga tvätten, hon hade också det mycket hemliga uppdraget att köpa Prinsessan och grodan igår. Ebba och Albin ska få varsin liten skolavslutningspresent, så Ebba får DVD-n och Albin ett PC-spel, där man skulle bygga medeltidsstäder eller ngt. sådant, det verkar passa honom i alla fall. Jag har även en beställningslista till min mamma som vi ska gå igenom, hon skall nämligen på IKEA imorgon. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och surfa runt lite.

Inga kommentarer: