onsdag 4 augusti 2010

Äntligen..

har de kommit hem och vem kramade de om först -jo, Wille haha..De har haft jättekul, badat, spelat golf, lekt på Nimby´s, tömt mormors plånbok :P m.m. Detta fick Wille i present:

Lindex Shop Online - T-shirt

Lindex Shop Online - 2-pack sockor

+ ett par blå Bamse mysbyxor som inte finns på bild (om jag inte tar en egen förstås)

Bilderna är från Linex shop online

så nu sparar jag in lite pengar på Lindex som jag kan lägga på Pop istället - haha. Vi kunde inte hålla oss utan avslöjade vart vi ska nästa helg = glädjetjut. I Luleå finns ju också Toys´r´us, eller hur det nu stavas? Och av en händelse så ligger ju Biltema mittemot så då får Leif botanisera där när vi andra är på leksaksjakt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min W har också den där..! Jag gillar de randiga Bamse-tröjorna :) Jag tror min W har haft typ alla som kommit, haha! (är man störd så är man)

Johanna sa...

Jessica: Ja, de är skitfina.