onsdag 4 augusti 2010

Har gjort ett kap...

på Tradera (förstås). En skidoverall i blått och svart från Polarn o pyret till Wille. Jag hade först tänkt köpa en ny, men den här var knappt använd och i nyskick och till halva priset så förnuftet segrade. Den har inte anlänt ännu men när den gör det ska W få modella så får ni se. Jag hoppas att årets blå vintermössa passar till när det gäller färgen. Däremot är jag riktigt ordentligt sugen på de lila vinterjackorna som tydligen kommer in nästa vecka, kanske,kanske får Ebba en sådan till i vinter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad värt! Jag köpte en Didriksson overall åt min W på Wikströms innan de stängde. Halva priset. Hoppas den är bra, men de som har haft sådana overaller säger att de är bra. Fick dessutom tag i Lindberg-handskar åt honom för 75:-, värsta fyndet!

Johanna sa...

Jessica: Ebba har haft en Didriksons overall, skitsnygg och jag har absolut inga anmärkningar. Vantar har jag inte fixat ännu, jag missar alltid alla utförsäljningar...mutter..=)