måndag 13 december 2010

Bättring...

både Albin och Wille har kommit igång med att äta idag om än lite. Albin har passerat 48 timmarsgränsen om ett litet tag och Wille är också på gång. Skönt! Ebba visar ännu inga som helst tecken på magsjuka, däremot är hon lite snuvig.

Jag kommer att vara hemma imorgon också, hoppas på lite mildare väder så vi kan gå ut en stund och lufta Wille =) han är rastlös och lättirriterad, somnade tidigt idag också men det gör inte så mycket, han sov ut imorse och förhoppningsvis imorgon också, det vore kanon om han kunde vara på förskolan på onsdag, jag tror han behöver det.

Fördelen med att vara hemma är att jag nu fixat julavslutnings-/julaftonskläder till Albin via nätet. Han har skjutit iväg en bit på längden. Till honom har jag köpt:

Lindex Shop Online - T-shirt

Lindex Shop Online - Skjorta

Lindex Shop Online - Jeans

sedan slank det med ett set till Ebba, som var så billigt..

Lindex Shop Online - Set

en fluga till lilleman, skjorta, snyggbyxor och slipover har jag faktiskt kvar sedan Albin var liten...

Lindex Shop Online - Fluga

och ett par Baggyjeans till mig, som jag länge velat ha...

Lindex Shop Online - Jeans

med 25% i rabatt så blev det helt okej...

Alla bilder från Lindex shop online...

Inga kommentarer: