lördag 8 januari 2011

så här ser det ut nu...

Från sovrumsdörren....



här tar jag kort åt vänster...



och här åt höger...



ramen som hänger ovanför sängen ska centreras och få ngt. snyggt i sig, jag väntar bara på leveransen så ska ni få se sedan. de lila krukorna ska bli svarta. Väggarna kommer att tapetseras om i en vit tapet med stort blommönster i glansigt vitt. Hittade ingen bra bild men ni får se sedan. Om jag får som jag vill (och det vet ni ju att jag får) så börjar vi tapetsera till veckan. Jag vet att det är löjligt men jag har så svårt för att vänta och inte få göra allt på en gång. Jag tycker att det förstör helhetsintrycket, stör mig på det massor när jag vet att det blir mycket bättre när tapeterna är fixade. Med svarta detaljer till så smälter det in perfekt i helheten och blir ändå lite romantiskt..

Inga kommentarer: