torsdag 10 februari 2011

Dag 10 - den här veckan...

det här inlägget borde ju skrivas på söndag eller något eftersom jag envist vill räkna en vecka från måndag-söndag =)

Nåväl. Måndag: Jobb, hem, käka, busa med barnen sedan iväg på veckans näst viktigaste kväll nämligen yogan! Den gör underverk för min krånglande nacke och stundtals stela ländrygg.

Tisdag: Då har jag alltid kortdag - skönt! Hemma lagom till två och mellis. Sedan är vi ute om det är milt annars grejar vi på inne. Nu har vi ju denna målning så Leif jobbade med den och jag var en god husmor - typ! passar på att tvätta undan lite, vika och lägga in ren tvätt i skåp och ett varv med dammsugaren. På kvällen bara myyys.

Onsdagen: har jag alltid stängning = sovmorgon. W har blivit riktigt duktig på att sova länge på morgnarna. förra helgen sov vi till 8 en dag och kvart över åtta nästa - det märker man på humöret =)

Torsdag: PBS- kurs på hotell Aurum. Lyxigt med god mat och intressant och liite svårt också. Meandi party på kvällen på lokala cafeét. Shoppade inget till mig själv men lite till barnen; en t-shirt från Me+ kollektionen till Albin. Svarta yogapants + den röda geisha toppen till Ebba, gröna knickers, tröjan i blått med elefanter, den gröna t-shirten med folkvagnar och en grön zipcardigan till W.Vi får väl se om det blir presenter eller...

Fredag: Fortsättning av kursen, slutar kl.15 sedan blir det fredagsmys. Jag tror att min Kitchen Aid anländer imorgon så det kan bli bak av något slag.

Helgen är fylld med dans, disco för Ebba och kalas med smörgåstårta...

Inga kommentarer: