tisdag 15 februari 2011

Dag 15_ Mina drömmar...

Oj oj oj vad jag skulle kunna sväva iväg =) Ska man vara realistisk så hoppas jag att alla jag bryr mig om får må bra och vara lyckliga.

Jag hoppas att jag får fortsätta trivas på mitt jobb, växa utvecklas och lära mig något nytt varje dag.

Jag hoppas att mina barn växer upp till förnuftiga, medkännande, friska, medmänniskor. Att de får bra utbildning, bra arbeten och att de blir lyckliga vuxna som ger mig och Leif en lagom hög med barnbarn...

Jag hoppas att L och jag fortsätter vara lyckliga tillsammans och att vi får vara friska pensionärer som har byggt oss ett uterum att sitta och dricka kaffe i.

En saftig drömvinst skulle ju inte göra ont heller. Jag skulle gärna gå ner i arbetstid eller varför inte i pension vid 45 och njuta av tillvaron ha ha...

Inga kommentarer: