torsdag 17 februari 2011

Dag 16-Mina resor...

jag vet att jag ligger efter nu (dag 17 kommer ikväll) men jag var så trött igår att jag låg och småsov framför TV-n. Det är en sådan där vecka med massor inbokat, ikväll är den sista av två kvällsträffar, så jag är helt enkelt sååå trött....

Åter till ämnet, jag är inte särskilt berest. När jag var barn semestrade vi en del i Sverige; Stockholm, Göteborg, dalarna osv...När jag var 17 åkte vi utomlands första gången och då till Turkiet. Det var en upplevelse=)

Leif och jag har varit till Stockholm, annars som familj, med våra barn har vi mest hållit oss här i Norrland; Piteå, Ö-vik, Sundsvall i diverse hotell elller stugor. Vi har en dröm om att åka till Gotland (där vi båda varit) men som det är nu med Leifs troliga somarjobb så går det inte, åker vi dit vill vi ju vara där ett tag...me nästa år kanske? Jag tror faktiskt att det löser sig på jobbfronten under våren och då får han ju "normal" semester 2012.. =)

Inga kommentarer: