torsdag 17 februari 2011

Dag 17 - Min klädstil...

är väl vad man kallar casual. Jeans alt. leggings med längre toppar, tunikor el. koftor till. Gärna i svart eller vitt. På sommaren har jag gärna klänning fast det är ju rätt opraktiskt på mitt jobb måste nog införskaffa lite 3/4 dels leggings att ha till, så det inte blir någon troschock..

Jag tycker om att göra mig fin på fest med klänning, klackar och smink men det är ju väldigt sällan man går på fest när man är heltidsarbetande trebarnsmamma, blir det tid över så prioriterar man annat, men någon gång per år händer det =)

Jag gillar den där lite lantligt romantiska klädstilen typ. boho chic med söta somriga blommiga klänningar, volangkjol, linne och långa halsband, långt utsläppt eller slarvigt uppsatt hår (sparar och sparar, men det tar tiiid), sandaler - ja ni förstår kanske vad jag menar. Men det blir liksom bara att man köper samma vanliga plagg.

Inga kommentarer: