söndag 6 februari 2011

Dag 6 - mina vänner....

Leif är förstås den som står mig allra närmast, men det finns några gamla barndomsvänner som står mig riktigt nära. Ni vet sådana där som det kan gå låång tid mellan de tillfällen man träffas men man vet att man kan ringa eller be om hälp närsomhelst om det är något. Några av de närmaste bor numer tyvärr alldeles för långt bort men där kan man ju tacka facebook för att det blivit så mycket lättare att höras oftare.

Sedan har jag ju min älskade storasyster och mina söta svägerskor som alla kvalificerar sig till kategorin goda vänner =). Oj, vad vi har skrattat och haft mycket kul för oss.

Jag har kollegor som kommit mig nära och är nyfunna men goda vänner och andra personer som på olika sätt fått en plats i mitt hjärta. Den där allra närmsta vänskapen kan ju ta ett tag att bygga upp men sedan finns den ju för livet!

Inga kommentarer: