fredag 18 mars 2011

Diverse...

Nyklippt, toppade bara det nödvändigaste på längden och klippte upp det lite. Som Elin (på attityd) världens bästa frisör enligt mig säger så blir det ju en frisyr av det samtidigt som det växer ut och blir längre och längre. Behöver lite stuns i mitt hår, så att klippa upp det är ett måste, klippte ur och graderade håret vid ansiktet lite också.

Storhandlade på Ica maxi med ungefär alla andra kändes det som i alla fall. Det slank med lite smågrejor till Ebba också bl.a. ett guldglittrigt nagellack som hon troligen kommer att älska, hon fyller ju år nästa helg. En hel del bakgrejor blev det också. Tänker försöka baka och frysa in det mesta nu i helgen. Det är ju klädbytarhelg nästa helg så då finns det ingen ork till annat än det och födelsedagsfirande...

Det finns ju rätt roliga strössel att dekorera med på ica maxi och t.om. färdiga marsipanrosor. Men frågan är om jag hinner/orkar baka tårtor eller om vi beställer dem och bakar alla kakor istället. Var är det bäst pris? Någon som kan tipsa?

Nu är W på väg i säng. L och jag ska se hockey och A & E ska se Barda först tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite info om klädbytardagen vore kanon:)