torsdag 17 mars 2011

Imorgon...

ska jag till frisören. Det är lyx för en trebarnsmamma. Sparar fortfarande ut längden, men måste ta topparna och klippa ihop det lite. Bokade en lite senare tid än jag behövde (öppnar & slutar därmed tidigt) bara för att kunna promenera in till stan via lite omvägar och på så sätt få fredagens promenad avklarad också. Sedan blir det veckohandling på Maxi med endast maken, det är också lyx förresten. Hinner jag springer jag in på Intersport och ser om de har några svarta vind/löparbyxor, det känns mest akut. Får köpa lite mer träningskläder eftersom. Träningen går fortsatt bra, ökade på löptiden liite i dag =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också gå till frisören... Och mitt hår behöver VERKLIGEN det..! Men jag antar att jag får vänta, några veckor till åtminstone.

Johanna sa...

Mmm, det är alltid härligt, jag har hållit ut tre och en halv månad den här gången....biter ihop och sparar. Ja, ammar man så är det ju så när de är så pass små som er Alice! men snart så =)Synd att jag jobbar jämt, hade gärna gosat upp henne =)