lördag 9 april 2011

Det rullar på bra nu....

Leif har fått mera jobb och nyss ringde en kollega och ville ha tag på honom. jag misstänker en "jourutryckning" vilket genererar fina pengar, lördag och allt. Vid det här laget så har han nog tjänat ihop pengarna som husfärgen kommer att kosta. Snälla någon, ge honom en tillsvidareanställning på detta företag...det är ju tydligt att han behövs =).

För övrigt så ska jag nu njuta av min nyinköpta tidning full med trädgårdsinspiration medan skrutten sover, det börjar klia i fingrarna efter att få greja i rabatterna nu. Jag har en del ideér till både planteringar, stenläggning, betonggjutning osv. men längtar också efter husmålningen faktiskt, fast det är mycket jobb med det. Vi är sugna på att sätta in spotlights under taket på framsidan av huset också. Det är så snyggt...Bäst jag lägger mig och läser nu.

Inga kommentarer: